tisdag 23 mars 2010

Tisdag.. väl?!

Hejsan!

Dagarna flyter lite in i varandra så jag har inte så bra koll på vad för dag det är, men jag tror att det är tisdag idag. Vi mår ännu inte helt på topp så vi avstår från surfandet ännu idag. Solnedgångsöl kanske vi dock orkar med... Vi har också bestämt att vi nog inte orkar/hinner/vill/har råd att åka till Gili så vi stannar här på Bali. Vi har ju ändå sett så många fina stränder redan så kanske vi inte missar så hemskt mycket?!

Efter 20 minuters väntande lyckades jag också ladda in några foton från förra veckan!


Mitt surfolycka blåmärke. Det är ännu också kvar men nu börjar det bli lite rödgrönaktigt. Tur att fenan inte träffa mitt huvud...



Solnedgångarna här är helt jätte fina! Eller hur?!


Fint foto tycker jag... Allt blir fint i solnegångssken...

Imorgon skall vi nog orka oss iväg till stranden igen. Jag orkar inte se en endaste dvd till!

Kramar

1 kommentar:

  1. Hyii så ditt blåmärke ser ut :/ snuskít :D solnedgångarna e däremot nog helt fina,typ likadana som ja ser varje dag när solen går ner över tölöviken :)

    Kramar Matilda

    SvaraRadera