fredag 16 april 2010

Ännu också sjuk :(

Fredag morgon:

Fortfarande sjuk! Jag fick hög feber igår kväll, 38,5 och jag kunde riktigt känna hur febern jobbade mot bobborna i min kropp. Vid 9-tiden började den sedan långsamt sjunka och jag frös inte längre. Men vid 12 på natten hade jag ännu 37,7 så jag tog en panadol för att kunna sova bättre. 14 timmar sovet men jag är ännu inte frisk :( Jag hade dock inte feber när jag vaknade, men jag känner mig inte helt bra. Dessutom har jag börjat frysa igen så febern stiger troligen.

Eftersom jag fortfarande är sjuk innebär det förstås att vi inte far på tour imorgon, utan istället siktar vi på måndagen. Detta innebär i sin tur att vi inte hinner med tåget på fredagen utan måste ta tåget först tisdagen den 28.5. Vilket i sin tur innebär att vi inte hinner hem till vappen :( Troligen anländer vi med tåget till Finland först den 2.5.

1 kommentar:

  1. voi stakin :( krya på dig!!!! massor kramar :)
    h,marika

    SvaraRadera