onsdag 26 maj 2010

Härligt väder idag. Här doftar också underbart av nyklippt gräs (fast inte lika underbart att jag vaknade av gräsklipparens ljud lite före 8). Funderar på att ta en lenk igen. Men jag skall väl ändå promenera med Marika i eftermiddag så kanske jag kan springa imorgon istället. Mitt tentläsandet har inte gått något vidare. Jag har verkligen ingen motivation just nu. Det känns liksom bara fel och mina tankar bara snurrar på andra ställen än i tentböckerna. På jobb, nya lägenheten, resan, framtiden, scoutsaker etc. På dagens program står snabbt besök hos Matilda och hämta upp lite grejer till scoutledaravslutningen nästa måndag. Träff och promenad med Marika efter att hon jobbat klart. Söka mera jobb :( och fundera lite mera på mina kommande studier.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar