onsdag 26 maj 2010

Mot stan

Nu skall jag alldeles snart hoppa på bussen mot stan(=Hfors). Jag skall först gå lite och dregla på bebikläder och kanske köpa något till lilla Fanny, sen träffa lillasyster Matilda och därefter Marika. Jee jee, kiva kiva. Vänner och min familj är det bästa jag vet. De gör mig glad att veta att jag dessutom har de bästa av de bästa!

Jag ringde just upp ett jobb som jag ringt till på fredagen också och då sa de att de skulle höra av sig under början av denna vecka. Oturligt nog hade de fått fler till ansökningar under fredagen och det skulle ännu ta tills början av nästa veckan innan de kunde säga något. Skit... För i början av nästa vecka börjar redan juni. Och då borde jag redan ha ett jobb så att jag skulle kunna ta ut lön redan i slutet av månaden och därmed betala hyran... Äääh, stressmoment!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar