onsdag 19 maj 2010

Vilken underbar dag!!



Jaaa, jag är på så gott humör idag. Solen bara skiner och jag med den.

Började dagen med några timmar på bibban, men det var så tråkigt att jag tog bussen till Sello för shoppingtur med mamma(s pengar, utan mamma). Mamma är nämligen så busy att hon inte hade tid att komma med mig :( Men som tur klarade jag det riktigt bra själk. Köpte bl.a. två koftor, jeansshorts, strumpor och strumpisar samt solglasögon. Jee!

När jag sen kom hem hit tillbaka till Otnäs så hade jag så mycket energi och var så glad att jag först fixade lite smarrig lunch till gulle-Eric och sen dammsög hela huset av bara farten. Hoppas Jancca blir glad.

Det bästa var när jag just kollade min mail för en stund sen och märkte att jag fått stipendie av svenska studiefonden. 1000e, tjingtjing! Hurra hurra, vilken dag. Och jag tror att det blir bara bättre! Nu skall jag nämligen just ta bussen till stan för lite parkhäng med fina Jasmiina. Därefter blir det traditionell vinkväll med hon, jag och Mickis. Jag är också hiskeligt nyfiken på Jassis nya lägenhet... Spännande!!

Hoppas ni alla också har en lika bra dag som jag!

2 kommentarer:

  1. Grattis till stipendiet. Ännu mera shoppingpengar ....

    Pappa

    SvaraRadera
  2. Tyvärr går de nog inte till shopping :( Utan till hyra istället, men det är faktiskt nästan bättre!!

    SvaraRadera