torsdag 10 juni 2010

Soliga Torsdag

Det känns som att dagen just börjat även om jag nog egentligen gjort massor redan. Eller massor och massor, jag har varit på punttis... Hurtigt eller vad?! Sista dagen att använda gratiskortet jag fick av Jancca så jag måste gå!

Nu skall jag ta tag i alla to do:s. Jag älskar to do-listor. Jag skriver flera per dag. I min kalender, på alla små lappar, i mitt inspirationshäfte osv. I flera olika kateriogier, studier, hemma, scout etc. Utan dem skulle jag nog glömma allt och inte få något gjort.

På listan idag står:
-tentläsning 2-3 timmar (jag tänkte sätta mig i solen på balkongen)
-börja skriva rent pappas Hanken intervjuer (lite jobb, jee!)
-ringa några viktiga samtal

Rakt utanför fönstet, typ en meter från var jag sitter, håller några målargubbar på att måla fönsterkarmarna. Lite jag blev skrämd när de plötsligt var där när jag skulle klä på mig efter duschen! Som tur är nog persiennerna täta så jag tror inte att de kan se in.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar