tisdag 22 juni 2010

Systramiddag

Vi hade det hur trevligt som helst igår. Det här med systramiddag kommer garanterat att bli en tradition! Tänk sån tur jag har som har så fina systrar.... Fonduen var mycket delikat och jag åt tills jag nästan sprack. Efterrätten, min creme brulee, blev lite misslyckad eftersom brännaren inte hade någon gas. Så det blev utan bränt socker, men den smakade som tur gått i alla fall!

Mmm, skumppa!

Världens kanske snyggaste syskontrio :)

Créme brulée till efterrätt. Mums!

Idag har jag inte några särskilda planer. Några samtal och to do:es måste göras men annars bara ingenting... Ganska skönt. Jag hade dock hoppats på sol och värme så jag skulle kunna inviga balkongen för morgonté eller tentläsning. Men icke!


1 kommentar:

  1. Vadå KANSKE världens snyggaste syskontrio??de e ju helt klart att de ÄR den snyggaste!i varje fall den där typen där i mitten är alldeles extremt snygg :)

    SvaraRadera