torsdag 3 juni 2010

Torsdag

Jag tror att om man ser positivt på saker och ting så blir allt automatiskt roligare! Man är sin egen lyckas smed helt enkelt. Jag övar varje dag att försöka vara tacksam för allt som jag har och se positivt på alla mina möjligheter. Att drömma är också hälsosamt tror jag. Om man verkligen tror och vill något så händer det (förutom om det gäller lottovinst, det har jag drömt om hur länge som helst och det händer aldrig!). Varje kväll eller när jag har tid skriver jag ner några + och - för min dag över saker som jag är stolt över att jag klarat och saker som jag skulle ha kunna gjort bättre. Lite feedback till mig själv så att säga. Jag hoppas att det skall få mig att bli en bättre person, utvecklas till en sån som jag vill vara. Jag är ju nog ganska bra som jag är, men man kan alltid bli bättre ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar