lördag 3 juli 2010

Lördag

Tjohoo! Sommarvädret fortsätter. Det var så ljuvligt att cykla hem från stan igår. Alldeles ljumt och så vackert. Inte var det ett dugg mörkt heller fastän klockan redan var över tolv. Dessutom tar det bara ca. 15 minuter att cykla hem, snabbare än med buss med andra ord! Super synd att vi bara har en cykel för tillfället...

Jag tänkte ta en filt och gå och lägga mig på någon gräsplätt och läsa på tenten. Kanske jag t.om. får med mig Eric... Bara han sku vakna först....

Vad bra att Holland gick vidare igår! Jag sa ju att de vinner alltihop. Kvällens matcher blir också spännande. Argentina-Tyskland (hejar nog på Argentina) och Paraguay-Spanien (Spanien borde vinna ganska lätt). Eftersom jag var på vinkväll igår missade jag dock båda matcherna. Förstod att Ghana-Uruguay varit en riktig rysare! Synd att inte det enda kvaravarande Afrikanska laget gick vidare :( Vad skall man förresten göra all kvällar sen när fotbolls VM tar slut?!

Usch! Jag mår lite illa. Var så sömnig att jag kokade mig en kopp kaffe (mina cappucinon har tagit slut) och jag vet inte om mjölken var gammal eller var det var, men nu mår jag helt konstigt... Blä! Hoppas det går om snart!

Ha en ljuvlig lördag! Njut av vädret, sommaren och era nära och kära!
Kramar,
Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar