onsdag 11 augusti 2010

Lenkki

Ojoj, vad hurtbullen Hanna var hurtig igår kväll. Jag sprang nämligen hem ändå från Matilda från Rosavillagatan i tölö. Och det var inga problem, även om rutten blev närmare 2 km längre än vad jag brukar springa som längst :) Så skönt. Att prata med Matilda, som sprang med typ halva vägen, gick också bra. Kanske jag snart kan satsa på ett halvmaraton... Eller åtminstone våga mig på en lenk med springgurun Jasmiina! Detta måste bli en vana. Jag vill fortsätta vara en hurtig joggare.

Annars var gårdagen inte värts speciell. Hade glömt en grej hemma märkte jag när jag kommit fram till universitetet och måste fara hem efter och sen blev jag bara där och fick knappt någå gjort. Sen måste jag fara efter familjen till lande eftersom jag hade bilen och de inte ville bli strandade där... Höll på och somna då jag körde eftersom radion slutade fungera efter Karis typ. Jäkla skit antenn! Nåja. Kanske idag blir en bättra dag i fråga om effektiviteten...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar