torsdag 19 augusti 2010

Mina mål

Sen vi kom hem från resan har jag i början av varje månad skrivit upp några mål inom olika delar i mitt liv som jag vill uppnå. Efter månaden kollar jag sedan hur bra jag lyckats och sätter upp nya för nästa mål. Jag hoppas och tror att det här ska hjälpa mig att självutvecklas och bättre komma dit jag vill. Det är bara man själv som hindrar en från att nå sina drömmar. Fast nåja, de flesta av mina mål hittills har nu inte varit så högt flygande. Men man måste väl börja någonstans.

Augustis mål ser till exemepel ut så här:

Studier-skriv klart kandin, läs bra på tent, sätt in mig i graduämnet, planera höstens studier
Hälsa och Motion-fortsätt med 2-3ggr lenkki/vecka, äta mindre socker
Kreativitet-måla eller rita, gör smycken och sy?
Annat-ha mer tid för vänner, mera aktiv på kvällarna, försök hålla det städigt hemma, bädda sängen varje dag, få jobb till hösten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar