torsdag 23 september 2010

Bra start

Jag fick en BRA start på dagen genom ett effektivt morgonmåls-möte på Kauppis. Cyklade till stan i soluppgången. Luften var så där härligt krispig som den ibland är så här på hösten. Nu skall jag snart börja ta tag i jobb och annat. Men först lite mera gott te och lite bloggläsning.

Kolla förresten in min duktiga kompis Helenas och hennes systrars internetprojekt, Syrrans Garderob!! Genialisk idé som dessutom fått en bra start. Man blir ju nästa inspirerad att själv starta upp nåt eget... Jag blir så imponerad när unga duktiga kvinnor startar företag och är driftiga. Mera sånt!!

Jag har själv redan registrerat mig och har dessutom tänkt sätta ut lite skor och annat till försäljning så snart jag bara hinner fota...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar