fredag 10 september 2010

FREDAG! Jee!

Hurra! Fredag idag. 

Solen skiner dessutom, det gjorde mej direkt på gott humör. Jag har läst husis och försökt lösa korsordet som idag bara blev fel. I sudokun gjorde jag också ett fel... Nåja, solen skiner och ikväll skall vi ut i skärgården Jag älskar skärgården på hösten. Speciellt om solen skiner. Det är så fint och rofyllt på nå sätt. Nästan inga andra människor, inga måsar... Det här blir säkert sista landevistelsen för detta år.

Gårdagens middag. Chili, ingefära och vitlöksräkor à la Thailand. Mumsmums!
Jag tror jag bara stannar hemma idag och fixar så mycket jag bara hinner så kan jag njuta mer av veckoslutet sen. Och kanske det blir en lenkki, min flunssa känns åtminstone borta och vädret är ju så fint!

Ha en super fredag och ett skönt veckoslut! Det blir inga blogg nu på veckoslutet för min del då jag inte tar med dator till ön... 

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar