fredag 17 september 2010

Godmorgon FREDAG!

Fredag idag. Ännu en vecka till enda. Snart är det jul... Hehe! Ikväll blir det födismiddag hos fästmannens föräldrar, tre/fyra av hans småbröder har haft eller har födis inom en vecka. Så före det måste jag packa paket och fixa kort. Det tycker jag är roligt roligt.Måste kolla om jag har någå paketpapper kvar förresten, Det gick ju åt en del till minsta systers paketpackande i augusti...

Efter middagen skall jag försöka hinna på en duktig kompis, som startat ett företag, releasefest för sidan de fixat. Spännande! Jag måste säga att jag är imponerad. Att komma på bra idér och dessutom våga satsa på dem och göra slag i saken. Jag önskar dem all lycka till. Skriver säkert mer om vad det är fråga om då jag själv vet mer... Just nu är allt ännu ganska hemligt :-)

Ha en super fredag! Kom ihåg att denna dag aldrig kommer igen... så ta vara på den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar