måndag 20 september 2010

Halvt död!

Veckoslutet gick i scoutingens tecken. Jag deltog tillsammans med två andra härliga typer i en tävling för ledare. Tyvärr tyvärr blev vi snuvade på första platsen med några poäng. Trots regnet, kylan och en mycket obekväm natt hade jag riktigt roligt. Älskar naturen på hösten. Det är så vackert. Till och med när det regnar. Skogslukten, färggranna löv och alla svampar. Men nu är jag helt död!! Somnade igår redan före kl. 21. Och sov till klockan 8 i morse... Och jag har ont lite överallt. Och en begynnande huvudvärk.

Snart skall jag köra mot Grani och hälsa på gamla söta Faffa. Skall visa honom bilder från Asien-resan. Sen blir det scoutmöte igen. 
Scout-Hanna. inte så snygg men destu gladare...

Måndagar är en bra dag!


Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar