måndag 13 september 2010

Hipp Hurra det är måndag idag!

Godmorgon!

Ny vecka, nya möjligheter, nya tag. Ute skiner solen och jag är pigg och glad. Dagens program består bl.a. av föreläsningar, besök hos Farmor, scoutmöte och lite plugg på uni. Helt bra dag tror jag att det blir. Bra vecka också. Har lite mindre föreläsningar denna veckan så jag hinner med mera, för to-do-listan har tyvärr inte krympt under veckoslutet... Imorgon är jag t.ex. helt ledig :-) Fast fästmannens visdomstand skall bortopereras så kanske jag måste vara sjuksköterska sen hela kvällen.

(Bilden lånad från erin janes etsy-shop)

2 kommentarer:

  1. Hoppas renskrivning av intervjuer finns högt upp på den listan. Jag behöver dem NU!!

    SvaraRadera
  2. Jepp de finns det! SKA få dem klara denna vecka har jag tänkt :)

    SvaraRadera