onsdag 22 september 2010

Inredningsinpiration

Jag har inte bloggat om några inredningsdrömmar på sistone... Men drömmer, det gör jag nog fortfarande. Om inspirerande arbetsbord, vita trägolv, le klint-lampor, stora vita mjuka soffor, kakelugnar, smegkylskåp och sjuanstolar bland annat!

Härlig liten arbetshörna. Jag vill också sitta och titta ut när jag sitter vid srkivbordet.
Fint vardagsrum. Älskar vitt som bas med lite svart, beige och grå detaljer... Härliga soffor också! Tavlan är också fin.
Vitmålat plankgolv står högt på min drömönskelista just nu... och sjuanstolar!!
Fint fast rummet är litet. Fluffig vit ryamatta vill jag också ha!
Orkiden, myranstolar, kivilyktor, boll-lmapan och svenskt tenn-bricka. Ja tack!!
Mysigt kök. Jag gillar speciellt kylskåpet och så stolarna förstås... Svårt att välja om jag hellre skulle vilja ha vita eller svarta?! Hmmm...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar