torsdag 14 oktober 2010

Calluna och Chokladte

Jag har städat balkongen. Sopat bort säkert en miljon löv och slängt bort alla vissnade sommarblommor. Jag förde också bort alla våra pantflaskor som vi haft stående där. Kände mig som värsta spurgun när jag cyklade till butiken för att panta dem, två fulla klingande plastkassar på varsin styrstång. Nåja, det var värt det. För de 6 eurona jag fick köpta jag fina calluna-jung plantor till balkongen. De borde hålla sig hela vintern! 



 Jag måste också bara köpa ett chokote som jag såg i butiken. Jag menar det måste väl var gott?! Choklad är ju gott och jag älskar te! Håller på att dricka min första kopp nu... Och jag är lite besviken. Det är nog helt gott, men det smakar inte choklad :( Bara vanligt te.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar