torsdag 28 oktober 2010

Stora Pratdagen

Tittut! Nu tror ni att jag är så här snygg och piffig ikväll, men det är jag inte. Bilden tog jag med webcamen innan bloggträffen igår...

Det känns som jag knappt gjort något annat än pratat idag. Först lunchade jag med Maria en timme, men vi hann inte prata färdigt så vi måste fortsätta prata på kaffe i en och en halv timme. Sen tog jag tåget till Grani och pratade nästa hela vägen med lillsyrran i telefon. När jag kom hem till ma och pa var andra lillsyrran där så jag pratade lite med henne. Sen talade jag en lång stund i telefon med Madde. Sen var jag facktist tyst säkert en hel halvtimme, innan jag gick till butiken för att köpa popcorn och saft till scouthalloweendiscot. I butiken träffa jag fästmannens småbröder så jag pratade lite med dem. Därefter sprang jag till Fammo för att äta middag och prata. Sen vargungediskot där jag pratade typ 2 timmar med folk. I någå skede talade jag förresten också med Hellu i telefon. När jag kom hem för en timme sen prata jag lite med fästmannen också samt med hans mamma i telefon i två omgångar. Nu har jag inte några ord kvar så nu går jag och lägger mig! GODNATT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar