lördag 2 oktober 2010

Tidig lördagmorgon!

Godmorgon Godmorgon!
Jag har redan varit vaken en timme och klockan är bara åtta och det är lördag morgoon :-) Nä jag är inte tonttig jag är bara morgonpigg och gör hellre grejer på morgonen än på kvällen. Igår var jag dessutom helt sjukt trött efter allt muffinsbak att jag typ stupa i säng ren kl.10....

Om en stund skall jag iväg på Graniarium, ledar seminariet för de bästa graniscouterna. Det brukar alltid vara kiva med mysig samvaro, god mat och bra diskussioner. Så ska vi provsmaka muffinsen också förstås, inför 100-års jubileet som är nästa veckoslut. Puh! Börjar faktiskt bli lite stressad över det snart!

Nej nu skall jag smyga upp på vinden efter min sovsäck. Hörs mer på söndag!  
Tadaa, gårdagens outfit. Kom på att man ju kan ta bilder med självutlösaren så blir det bättre än mina tidigare outfitbilder!!

Ha ett skönt veckoslut!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar