lördag 20 november 2010

Dagen efter...

Tjena!

Ljuvlig snöig lördag hos oss. Tyvärr så är halva lägenheten belamrad i disk. Vanligtvis brukar jag alltid diska och städa bort på natten efter att gästerna gått för att det går så mycket enklare då, men de for först vid halv fyra och då var jag så trött. Och idag känns det mycket jobbigt. Halva har jag nog klarat mig igenom men alla glas är ännu kvar... Suck! Som tur hade vi super trevligt igår. Fondue i flera timmar, gott vin, underbart god chokomousse (får man säga så fast man gjort den själv) och trevliga spel (Alias, flickorna mot pojkarna, gick dock inte som de skulle...). Jag älskar nog dinnerpartyn alltså, diskmaskin sku dock behövas!!

Snart blir det mera party då jag skall bege mig till lillasysters födelsedagspartaj. Funderar starkt på om jag borde fara osminkad i mina collegekläder. Hmm...

En sån här postlåda skulle jag vilja ha ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar