onsdag 10 november 2010

Här flyttar jag gärna in!

Hittade åter igen en ljuvlig lägenhet på Alvhems sidor. Finns det liknande mäklerisidor i Finland? Som stylar upp lägenheterna och sätter ut lika fina bilder? Jag tror nog garanterat att det ökar möjligheten till försäljning. Jag vill i alla fall köpa alla lägenheter hos Alvhem...

Helt ljuvlig bild. Varför ser inte min balkong ut så här?! Med en filt och lite ljus kanske man skulle kunna sitta där ibland fortfarande?

Super söt filt. Sofforna ärIkeas Karlstad om jag ser rätt.

Super fin arbtesplats. En sån här vill jag ha till mig och fästmannen, så kan vi sitta där och jobba ihop :)

Jag gillar  talvellisten ovanför sängen. Så fint och så kan man variera tavlorna enkelt om man vill! Fin bäddning också...

Fint fint. Jag borde kanske också ställa in ett doftljus i vårt badrum?! Ser så trevligt ut, men när sku man egentligen sen bränna det?

"Mina" stolar. Arne Jocobsens sjuan. Så där skulle vårt bord också gärna få va dukat varje morgon så kanske det skulle kännas lättare att stiga upp!
Alla bilderna är lånade från Alvhem Interiör!

3 kommentarer:

  1. Herre gud, jag börjar på riktigt nästan dregla här!! Såååå otroligt underbart himmelskt snyggt! =D Tyvärr känner jag inte till några finska liknande sidor, men om man har pengar sen om några år så kanske man kan anlita vilken firma som helst från vilken del av världen man vill, hehe =P

    SV: Spend it-broschyren fick min sambo hem från Hanken tror jag, han är sekreterare där på Corporate governance-programmet, eller också tog han den nånstans från TKK, han var där också samma dag =P Och brukar komma hem med alla möjliga gratis tidsningar ...

    SvaraRadera
  2. Om det inte finns nån liknande firma i Finland kanske man kan grunda en själv?! Fast jag vet inte hur mycket liknande lägenheter, med brädgolv, breda fönsternischer och kakelugnar det finns här...

    SvaraRadera