tisdag 30 november 2010

Isbit

Okej, nu börjar det här gå mig på nerverna. Vi har fortfarande ISKALLT hemma. SÅ kallt att jag fryser på natten. Fryser med dubbla yllesockor och långkalsonger. Inomhus!! Kan man ringa till nån disponent eller någå? Fästmannen föreslog att vi borde möblera om så att vi inte har möbler framför batterierna, så att den varma luften sprids mer?! Men kan det verkligen vara så, att det blir varmare då? Jag är lite skeptisk... Jag borde kanske skaffa en sån där varmluftsfläkt som man brukar ha i bilen om vintern. Det sku vara skönt! Som tur så lovar de lite mildare väder mot slutet av veckan. Det skall bli "bara" minus 7... 

collage gjort på polyvore.com

2 kommentarer:

  1. Vi har samma problem. Förra året visade temperaturen 14 grader inomhus. Man vill tända en brasa, fast man inte har en öppen spis.

    SvaraRadera
  2. Snart tänker jag nog elda upp nånting! Eller så emigrerar jag söderut. Att skriva detta är svårt för mina fingrar är så stela... Fy fan alltså!

    SvaraRadera