måndag 1 november 2010

Såå trögt!

Alltså det är så måndag idag. Min hjärna fungerar enbart på halvfart. Om ens det. Allt tar så lång tid och hälften av det jag tänkt göra blir ogjort. Tur att dagen snart är slut. Jag brukar inte vara så här på måndagar. Jag tycker ju om måndagar. Nystart och nya möjligheter ni vet. Men inte idag. Idag har det varit backstart och trögt värre. Och så är jag sååå trött. Fast jag sov över nio timmar förra natten och någå 10 timmar natten innan det plus en timme i bilen på väg hem. Det måste vara novembermörkret som tröttar ut mig. Imorgon skall jag chockera min kropp med frisk luft och motion och morötter. Och så ska jag städa. Rådd gör mig också lullig och trött tror jag...

Nä nu stänger jag av hjärnan och tittar på Greys istället! Hörs imorn!

2 kommentarer:

  1. de va jättedålit greys avsnitt,de senaste alltså! :/

    SvaraRadera
  2. Det tycker inte jag alls! Det var ju sjukt bra ide att göra det så där som en dokkare. Jag gilla! Fast det kändes mycket längre, tiden gick långsammare.

    SvaraRadera