måndag 27 december 2010

Dag 27- Din favoritplats

Jag har nog inte bara en favoritplats utan många. 

För det första är jag en riktig "kotirotta" som älskar att vara hemma. Mysa i soffan, fixa och dona, ha gäster och så vidare. Jag trivs med att bara vara hemma hemma. Dessutom är vårt hem riktigt mysigt. Nu är det dessutom nydammsuget här vilket gör det ännu bättre.
Exakt så här ser det ut hemma hos oss just nu!

Sen trivs jag också underbart bra i den finska skärgården. Vårt egen sommarö i Ekenäs skärgård där alla barndomens somrar spenderats är helt underbar. Fästmannens sommarstället smäller ganska högt det också. Att åka båt här kring Drumsö är faktiskt inte heller så dumt...
Båttur i solnedgången runt Drumsö i augusti.

Jag älskar också sandstränder och turkost vatten. Alla såna ställen är mina favoritplatser. Helst då i en solstol i skuggan med en bra bok och en flaska vatten. Ah!
Nymanikyrerade naglar med sand mellan tårna på Bali....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar