söndag 19 december 2010

Godmorgon fjärde advent!

Godmorgon Godmorgon! 

Jag har redan varit vaken en stund. Hade faktiskt väckarklockan på för att hinna med allt jag skall nu på morgonen. Jag skall limma ihop pepparkakshus och göra mintkyssar. Måste vara klar med allt kl. 11 då pappa kommer hit. Han skall hjälpa mig att köra ut hus till nära och kära. Snälla pappa! Men det gör inget att stiga upp så här tidigtr faktiskt. Jag var så trött igår att jag somna ren nå halvelva så jag är hur pigg och utvilad som helst. Jag dricker lite te. De fyra adventsljusen brinner framför mig och pepparkakorna doftar så ljuvligt!

Efter att ha kört ut alla pepparkakshus skall jag till mormor för att slava några timmar och ev. tjäna några slantar på samma gång. Därefter blir det scoutledarjulefest! Julekul med andra ord! Tjohoo!

Mintkyssar. Mitt första julgodis som jag gör i år... Men mera ska det nog bli! (lånade bilden hos starwoman)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar