måndag 13 december 2010

Läsa och frysa

Tjohej, sitter hemma och läser. Det har faktiskt gått riktigt bra, har plöjt ca 80 sidor redan. Har konstigt nog lyckats hålla mig borta från att både städa och läsa bloggar. Duktiga jag. Nu skall jag äta lunch (det blir gröt, vi har inge annat hemma) och sen skall jag nog ta bussen till bibban i alla fall!

Riktigt intressant tentbok för omväxlings skull... Här är bara så förbaskat kallt att jag måste ha på mössa och pipo för att inte frysa ihjäl...Termometern visar visserligen på 18,4 men jag har KALLT!!

2 kommentarer:

  1. 18 grader ÄR kallt. Klaga hos:
    1) servicebolagaet,
    2) disponenten
    3) hyresvärden.

    SvaraRadera
  2. Nu visar det bara 17,8... Brr! Men jag hinner inte rina och klaga då jag bara springer på uni på dagarna...

    SvaraRadera