lördag 25 december 2010

När juldagsmorgon glimmar...

Så var julafton över för denna gång. Som tur är hela julen ändå inte över. Tydligen har jag varit så snäll hela året för jag fick en massa så fina presenter igår. Tack Tack! Tofflor, muminmuggar, kokböcker, pjamisar, choklad, massage-presentkort, teater och biobiljetter, frissabesök (Jess!!) och massa mer. Jag är så tacksam och glad. Jag vaknade ren tidigt i morse (lite efter åtta). Drömde konstigt om att jag bara cyklade vilse i nån konstig stad. Jag löste just husis korsord (klarade HELA!!) och åt mumsig laxsmörgås till morgonmål. Så skönt med julhelg. Man kan inte göra några to does. Bara ta det lugnt och njuta. Jag tror jag ska slänga mig på soffan och läsa en bok och äta lite choklad. Härligt! Hoppas ni också är nöjda med er jul och era presenter. Njut jullugnet!

Bild från sanfranciscoshic.tumblr.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar