söndag 12 december 2010

Tredje advent

Godmorgon tredje advent-söndagen!

Redan tredje ljuset tent. Det betyder att julen närmar sig med stormsteg!! Mindre än två veckor kvar! Skit, jag som sku börja i så god tid och inte stressa det minsta och vara klar 5 december typ. Jag har ju inte packat in en enda klapp ännu, och inte köpt nån annan heller för den delen. Jag har lite smått börjat på de jag skall göra själv, men har nog ännu MYCKET kvar. Och hela denna vecka går åt till tentläsning. Kommer sista veckan räcka?! Hjälphjälp! Och julkort också, de ska ju postas senast nu på onsdag. Jag vill inte julstressa... Jag måste väl bara sluta sova på nätterna så fixar det sig nog.

Idag har jag alltså tänkt tentläsa igen. Men jag sku också ha lust att gå ut en sväng. I går var jag inomhus heeela dagen och jag tror att jag har friskluftsbrist. Så det kanske åtminstone blir en promenad till Siwa.

Ha en underbar dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar