tisdag 11 januari 2011

Detoxens första dag

Detoxen har börjat riktigt bra. Jag kände av en lite lätt huvudvärk igår men jag är inte säker om det var bara psykiskt, pga att jag läst att man kan få huvudvärk under detoxens första dagar eller om det var på riktigt. Min mage var också lite i uppror men det behöver ju inte heller bero på detoxen... 

Så idag fortsätter jag på samma linje! Detta är vad jag åt igår:

morgonmål: Fruktsallad med meloner och mandariner. En stor mugg grönt te till det.

Lunch: Sallad med bland annat vitlöksstekta bönor och avokado.
Många glas med citronvatten längs med hela dagen.


En blodgrejp till mellanmål. Tips: det går mycket lättare att äta grejpen om man först skär med en vass kniv längs med klyftornas kanter.

Middag: Ugnsrotsaker med lite örter och olivolja







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar