torsdag 20 januari 2011

Feng Shui och livscoaching

Igår kväll började jag läsa en bok som handlar om feng shui och livscoaching och hur man skall kombinera dem för att få ut det mesta möjliga av sitt liv. Målet är att man när man dör inte har något ogjort något utan har nått eller i alla fall försökt nå alla sina uppsatta mål. Jag hann inte komma så långt då jag alltid blir supertrött när jag läser om kvällarna. Hittills har jag bara hittat min inre livscoach och börjat fundera på mina mål. Man skall också försöka bli av med gamla negativa energier och beteenden. Så det skall jag försöka med idag. Jobba hårt. Göra allt på min to do-lista. Vara glad och energisk. I slutet av boken kommer man sen till feng shui i inredning, men jag vet inte riktigt hur jag skall få fästmannen övertygad om att vi måste göra om här hemma på grund av bättre chi och flow. Han brukar inte vara så övertygad av dylika påhitt...

Tror ni på fenhg shui? Håller du på med självutveckling och livscoaching i någon form?

Denna bok läser jag just nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar