måndag 3 januari 2011

Nyåret i bilder

Jag hade faktiskt med mig kameran på nyår. Tänkte att nu ska jag äntligen vara en duktig bloggerska som fotar fina mingelbilder och vackra rakteter. När jag for hemifrån hade kameran två stolpar kvar i laddningsrutan. När vi kom fram och jag tog de första bilderna så blinkade laddningsrutan rött, akkun är slut! Så typiskt. Så för min del blev det tre super usla bilder. Som tur var jag inte den enda festdeltagaren. Helt fräckt har jag nu därför lånat bilder av mina vänner från facebook. Om ni blir sura, hojta till så tar jag bort dem...

Temat för festen var hatt för damer och fluga för herrar. Mycket bra tema tycker jag. Mycket rolig fest också i övrigt. Tusen tack Jonna och Mösse för att ni orkade fixa!

Den här bilden var faktiskt från min egen kamera. Här ser man min fina hatt (Tack, kusin Marie för lånet!!) och fästmannens snygga fluga. Fästmannen försöker lite spexa på bilden. Jätteroligt....

Skumppa alla night long :-) Söta Madde och jag. Jag hade t.om. lockat håret nyåret till ära!

Många fina hattar!
Vi stöpte också nyårslyckor. Min gick i fem delar. En av delarna likade batman eller en örn.

Fästmannen skjuter raketer. Med skyddsglasögon på förstås!

Jag och Lotta hade också skyddsglasögon fast vi bara tittade på. För säkerhetsskull!


4 kommentarer:

  1. Sv: tack. Det är så roligt att göra smycken. :-)

    SvaraRadera
  2. O vi höll ju faktiskt i varsin sprakasticka i nåt skede. Farliga grejer! De kräver definitivt skyddsglasögon ;D

    SvaraRadera
  3. Better safe than sorry är min melodi! Dessutom tycker jag den illgröna färgen klär mig :)

    SvaraRadera