måndag 3 januari 2011

Sex and the City

Jee, min favoritserie kommer på tv. Sex and the city. Så bra. Jag skall titta alla fyra avsnitt. Fast jag har sett dem typ 10 gånger tidigare. Det kom förra veckan också, kanske det kommer sex and the city varje dag nu?! Fast de här tidiga säsongerna är nog inte lika bra som de senare.

Jag hittade lite bilder på Carries gamla lägenhet, dvs. den som är med i serien och den nya, dvs. den som är med i första filmen. Jag gillar nog den första bättre. Mer personlig, mer mysig. Vilken gillar ni bättre?!

Gamla ursprungliga lägenheten. Mysig och hemtrevlig. Det ser ut som nån bor här på riktigt tycker jag.

Drömgarderoben...

Jag gillar tavlorna och bokhyllan. Lite organiserat kaos, just som jag.

Nya sovrummet. Inte alls lika mysigt, men nog fint. Speciellt tavelväggen!!

Nya vardagsrummet. Kaj Frank-tyg på sofforna om jag inte misstager mig helt...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar