torsdag 17 februari 2011

Bortglömd

Jag glömde helt bort att blogga igår! Tänk vad konstigt, det brukar aldrig ske. Jag var bara så upptagen hela kvällen. Detta gjorde jag igår:
  1. Hade mentormöte i scouternas tecken. Det är jag som är mentorn. Jag tror det var givande. Iaf var det det för mig... 
  2. Åt suchilunch med fästmannen
  3. Gick en stund i butiker, shoppade bara tops. 
  4. Hade pysselklubb med Madde. Vi stickade. Jag köpte också mera garn till likadan omlotthalsduk som syrran fick i julkapp
  5. Var på tre jumppan efter varandra med min blivande svärmor. Det var tungt. Mina mag- och rygg-muskler i synnerhet är lite styva idag.
  6. Åt curryhönapasta.
  7. Stickade lite till medan jag tittade på American Idol och förundrades över hurudana idioter det finns i världen.
  8. Läste några kapitel i Keplers Hypnotisören.
  9. Somnade som en sten ca halv tolv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar