tisdag 1 mars 2011

Bibban är bäst

Spenderade just en timme på bibban, och alltså inte studiebibban med tråkigt tentläsande och studerande, utan "vanliga" bibban här på Drumsö. Bibban är så kiva, så kiva. Där får man nämligen läsa en massa kivoga tidningar, min favoritsyssla för övrigt, helt GRATIS!  Jag läste just Svensk Damtidning, Avotakka, Suuri käsityölehti, Elle, Femina och Sköna Hem. Och så lånade jag en bok. Denna gång en om stickning faktiskt. Hann inte låna fler för biblan stängde kl. 20. Snart skall jag gå tillbaka. Bibban är mitt nya favoriställe på Drumsö.

Bästa bibban

3 kommentarer:

  1. Bibban blir ännu bättre då man beställer nya böcker via HelMet - skitbra service
    ;)

    SvaraRadera
  2. Det gjorde jag faktiskt just. Tre böcker borde nu vara på väg till Drumsö inom snar framtid :)

    SvaraRadera
  3. Jaaaa! Drumsö-bibban rockar! Jag brukar också gå dit och läsa en massa tidningar medan S väljer barnböcker åt sig.

    SvaraRadera