fredag 11 mars 2011

Jag är Stylish

Jej, jag har fått en bloggaward. Det är snälla Pernilla som tycker att jag är så Stylish att jag förtjänar en utmärkelse. Tack Tack! jag blev jätte glad :)

 
Nu skall jag då berätta 8 saker om mig själv och därefter skicka vidare awarden till 8 andra stiliga bloggare. Kulkul!

  1.  Jag tycker gristunga är en mycket läcker maträtt. Mamma tillagar mumsigaste gristungan, knaprig, mör och med god sås. När man kokar tungan luktar det dock super äckligt.
  2. När jag var liten drömde jag om att bli skådespelare. Jag var också med i Brages Musikskolas teatergrupp TaDaM där jag fick pröva på livet som skådis. Då märkte jag att det nog var kul, men kanske inte något jag vill göra hela tiden.
  3. Jag älskar att läsa självhjälpsböcker, gärna om självutveckling eller relationer.
  4. Jag drömmer om en stor familj och kan bra tänka mig att ha fem barn (men inte fler än det för då ryms de inte i en vanlig bil.
  5. Jag gillar att diskutera och argumentera, gärna svåra frågor, som jämställdhet, krig i världen, ekonomi och politik!
  6. Varje gång jag sätter en rad på lotto tror jag på allvar att jag har en reell chans att vinna och jag börjar alltid fantisera om vad jag skall göra med mina miljoner.
  7. Jag har rätt så "dålig" musiksmak. Till mina favoriter hör välproducerad smörpop som man blir glad av, typ Britney och BackStreetBoys.
  8. Jag vägrar se på skräckfilm. Efter att ha sett the Ring 2 på bio och varit mycket nära döden av rädsla så bestämde jag mig för att aldrig mera se en skräckfilm i hela mitt liv. Jag tycker redan att Lost och deckare på tv ibland är lite för skrämmande för att se på med ljud.
Jag vill skicka vidare awarden till följande stiliga blogg-bruttor:
  • Malenami -den stiligaste av alla i hela svenskfinland
  • Char&theCity-är alltid oklanderligt klassigt stilig, har dessutom börjat blogga lite på svenska vilket är super
  • Lina-är alltid mycket stilig när jag träffar henne, läser och skriver dessutom mycket stiligt
  • Smulan-Pappers mesta modebloggare, kan det här med att shoppa stiligt
  • Jennys Ruta-visar att man kan ha stil även som småbarnsmorsa
  • Lotta på Matlagargatan-lagar alltid mycket stilig mat
  • Morzan-det lilla man sett av hennes hem i bloggen verkar fantastiskt stiligt, skriver dessutom med en trevlig stil som tilltalar mig
  • Housewife-är stilig till och med på BB

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar