lördag 12 mars 2011

Just nu

Några snapshots denna ljuvlig soliga lördag just nu hos oss på Drumsö:

Färska underbara tulpaner på bordet. De såg vita ut i butiken, men nu ser de mer gula ut. Vi får se vad det blir för färg när de sen slår ut! Spännande!!
Hemlagad stor latte med massa skummad mjölk bredvid mig, som nu faktiskt redan är uppdrucken. Mums!
Inspirerad av mitt smyckespysslande igår, gjorde jag lite till idag. Bl.a. detta budskapshalsband. På ringen står "minmet credo" som är latin och betyder jag tror på mig själv. Här ser man också det halsband jag gjorde igår lite tydligare.
I hallen står en kass full med presenter till finaste Mickis som fyller år idag. Snart bär det av till Observatiorieparken för födisgalej. Hurra!

1 kommentar:

  1. Hej hej! Tips för bryssel är att åtminstone en gång gå till Grand Place. Där lönar det sig dock inte att äta, för det är så turistigt och dyrt. Godare mat får man dessutom annanstans, t.ex. i "hummer distriktet". Kommer inte ihåg vad metrohållpltasen hette men det klarnar nog sedan. :) Du måste äta belgisk våffla, belgisk choklad och moules! verkligen gott! Ha en skön vecka!

    SvaraRadera