måndag 21 mars 2011

Kreativitet

Min kreativitetsådra bubblar för att få pyssla lite. Huvudet är fullt av idéer men jag har ju ingen tid. Får inte pyssla, måste läsa på tent. Frustrerande. Jag vill ju måla, rita, tapetsera, göra smycken, sy, virka, sticka, klippa, limma eller plantera. Nåh, måste läsa duktigt hela veckan så kan jag göra nästa veckoslut till ett riktigt pyssel-veckoslut istället!
Bilder från min kreativitets-inspirations-folder på datorn. Bilder bl.a härifrån, härifrån, härifrån och härifrån. Kommer dock tyvärr inte ihåg varifrån alla bilder härstammar!

3 kommentarer:

  1. Mitt hem är aldrig så städat som dagen innan en tent. Synd bara att jag aldrig behöver tenta nu mera, för städinspirationen lyser oftast med sin frånvaro.

    SvaraRadera
  2. det kliar också i mina pysselhänder, men sen tar jag liksom inte tag i det.Blev riktigt sugen nu när jag läste ditt inlägg, borde besöka sinelli för mera inspiration :-)

    SvaraRadera
  3. Morzan-Gissa om det är städigt hemma hos oss just nu?! Förde till och med upp vinterkläder till vinden nyss... Haha!
    Jenny-Jag är faktiskt ganska besviken på de finska pysselbutikernas utbud. Inspirerar inte alls tillräckligt. Så jag beställer mycket material via nätbutiker från Sverige.

    SvaraRadera