onsdag 30 mars 2011

Pysselbibeln

Jag klickade hem Martha Stewarts "Encyclopedia of Crafts" från Adlibris häromveckan. Hade läst en massa bra om den och för 25e tyckte jag att jag hade råd att unna mig den. Igår hade den kommit till posten. Och den är så tjock och fin. Innehåller hur mycket underbar inspiration som helst. Om allt från kort till växter till plåt. Jag vill helst bara pyssla nu. Jag vill måla på porslin och göra mera smycken. Eller börja scrapbooka eller göra små blommor av kottar. Jag älskar att pyssla. Till varje kapitel finns flera idéer och noggranna instruktioner om material och teknik. Detta var ett bra köp!!

Martha är drottningen av pyssel. På hennes hemsida hittar man också hur mycket bra ideér och inspiration som helst!

Härliga bollar som man kan ha t.ex. på kalas.

Hur fint är inte det här handmålade porslinet?!

Jag vill göra kort!!

Fina smycken gjorda med flera lite kuliga tekniker, skall testas inom kort!

1 kommentar: