söndag 8 maj 2011

Bloggpartyt

Åh, så det var trevligt igår. Bloggare är så trevliga människor. Nu är det bevisat, det finns ingen bloggare som inte skulle vara supertrevlig. Evelina och Emilia hade ordnat så fint, så fint. Med rosetter på stolarna, god mat och god skumppa, fiina priser i tävlingarna (fast jag inte vann något huvudpris). Man fick också en handvårds-session med underbara Jurlique naturkosmetikprodukter. Mycket skönt och mina händer har nog aldrig varit mjukare! Jag hade nog min kamera med, men det blev bara fyra bilder ändå, och de blev skräp. Jag måste skaffa mig en bättre kamera, måste. Alla andra hade hur fina och bra kameror som helst. 
Fina Lina och Emilia önskar oss alla välkomna. Tusen tack till er båda för mycket fint ordnad fest!!
Jag träffade flera, för mig nya bloggare, några jag träffat förut och några som jag tidigare bara läst om. Extra roligt att hela svenskfinland var på plats med bloggare från allt från Österbotten till Västra Nyland! Joanna, Andrea, Jemppan och Anka hade kommit hela vägen från Vasa och ändå var de hur trevliga som helst ;-). Söta Sarah hade kommit från Åbo. Emilia var hur trevlig som helst och hade jättesöt rosa bolera och fina örhängen. Supersnygga Elin var brun som en pepparkaka och hade kommit hela vägen från Ekenäs via Södra Frankrike och Miilo som hade så fin gul kjol hade kommit från Karis. Varifrån Linn kom har jag glömt, men hon var också mycket snygg och kiva. Trevliga Linda och Jennifer är båda från paradisön Drumsö, preics som jag. Tack Jennifer förresten för taxisällskapet. Malenami dök tyvärr inte upp men istället fick jag träffa Malin, även om hon bara var på plats en stund och därefter måste rusa iväg på humorlandskamp. Att träffa Jenny som jag läst om och följt ren länge var det också jättekiva! Josse, Soxxy, Nanna, Bedragen, Smulan, Alexandra, Kiri, Mixo, Fager Dam, Azra och Amie har jag träffat tidigare men de var lika underbara för det. Sååå kivoga människor alltså! Och förlåt förlåt om jag nu glömt någon. Det är inte med flit!!

Efterrätten, minicupcakes från Cupcake by Frida.Herregud sågoda. Frostingen var helt himmelsk!!
En av tre goodiebags som man fick med sig hem. Jag älskar goodiebags. Dessa var dessutom fyllda med härligheter. Visar närmare i annat inlägg....

7 kommentarer:

  1. Cupcakesen var verkligen härliga! Hela festen var härlig!

    SvaraRadera
  2. Ja visst var det! Allt var så fint fixat. Mera bloggfester i svenskfinland tycker jag :)

    SvaraRadera
  3. Det var så lyckat! Absolut, mera bloggfester. (Och jag betalade taxipengen genast på ditt konto när jag kom hem ;D)

    SvaraRadera
  4. Hemma från Karleby, bosatt sedan 6 år i Helsingfors ;)

    SvaraRadera
  5. oj gud vilket bra minne du har :) Hu kan du minnas allas namn/vart man var ifrån osv. :) Jag är imponerad. Å jätte snygg header du har.. så fin<3 mer bloggfester hoppas vi absolut på i framtiden :)

    SvaraRadera
  6. Jennifer- Hoppas det ordnas någon stor bloggpicninc eller så nu under sommaren, det skulle vara jättekul tycker jag. Har tyvärr inte själv tid att börja ordna :( Tack för snabb betalning.
    Linn- Bra, nu vet jag det :)
    Sarah- Haha, jag fuska nog lite och kolla från listan. Och många hade jag ju träffat förut. Tack för komplimangen om headern, jag blir jätteglad!!

    SvaraRadera
  7. Det ser ut att ha varit en lyckad fest :) Tror jag måste testa laga mincupcakes nån gång. Det ser så sött ut med miniformat :) ..o då kan mna ju äta många. haha

    SvaraRadera