onsdag 11 maj 2011

Dagens balkong

Måste ta vara på solstrålarna så länge jag har möjligheten. Pressar därför en stund på balkongen. Nu är det dock skugga i ett par timmar så nu är jag effektiv inomhus fram till typ halv två då solen är tillbaka och jag flyttar ut jobbandet igen! Älskar sommar!
Te och jordgubbar istället för kaffe och cupcake. Nyttigare och faktiskt nog godare! Jag kör dessutom två flugor i en smäll och studerar samtidigt. 
Jag är inte naken, har bara dragit ner axelbanden så jag inte ska få ränder! Inte för att jag nu blir brun men för säkerhetsskull.
Dessa två träd gör så att solen försvinner mellan 10.30 och 13.30. Kanske helt bra egentligen så man inte får solsting eller att lägenheten blir så het.

2 kommentarer:

  1. Ser underbart ut! Själv hänger jag också på balkongen i dag =)

    SvaraRadera
  2. Nå, erkänn nu bara att du visst sitter nakupelle på balkongen och blottar dig! :)

    SvaraRadera