lördag 28 maj 2011

Huvudvärksanfall

Husch! Jag fick ett hemskt huvudvärksanfall i eftermiddag. På bara ett par minuter så dunkade huvudet så mycket att jag trodde jag skulle svimma. Vi hade varit till stan med Fästmannen för att köpa nya dricksglas och just när vi började starta hemåt så slog huvudvärken till. Jag började kallsvettas och må illa för det dunkade så mycket. Huj! Tog först en panadol här hemma och slängde mig på soffan, men det hjälpte inte. Så jag tog en till och somnade för en stund. Känner mig fortfarande lite durrig och inte helt hundra, även om den värsta värken är borta, så jag tror det blir en lugn kväll... Huvudvärk suger!

2 kommentarer:

  1. Jo inte alls trevligt alls :( Mår som tur bra idag. Men nu är jag helt efter med alla veckosluts to-toes. Hoppas ni får en trevlig brunch idag!

    SvaraRadera