tisdag 23 augusti 2011

Skåp

Jag drömmer om ett skåp. Ett vitt vitrinskåp. Helst lite gammalt och slitet. Som jag kan ha vackra glas i. Eller andra vackra saker. Jag vet inte riktigt bara var jag skall hitta ett dylikt skåp till överkomligt pris. Hm...

Fint fint skåp. Likanr lite Ikeas Billy?! Klaffbordet är också charmigt!

Jag tar gärna allt porslin också på köpet i detta skåp! Å silverljusstakarna ovanpå skåpet!

Hur härligt skulle det inte vara att förvara sina kläder så här?! Och golvet... Suck så fint alltså!

Det här lilla skåpet är också sött. Jag gillar tavlorna med foton ovanpå också. Bra idé.

Eller ett grått skåp!  Härligt porslin här med. 

2 kommentarer:

  1. pentik har härliga skåp-men ack så dyra.. men tycker riki om vårt billiga ikea vitrin skåp.. men pentiks e nog så fina :D

    SvaraRadera
  2. Ja vet! Har varit och dräglat på Pentiks fina skåp flera gånger. Men de är nog lite dyra för oss just nu...

    SvaraRadera