tisdag 20 september 2011

Dagens interörinspiration

Dessa ljuvliga bilder inspirerar mig idag. 


Ett riktigt rustikt bord. Kanske det sku vara nåt? Eller är det månne svårt att rengöra i springorna? Ett olivträd skulle vara så fint, men när jag frågade i blombutiken så sa de att de inte klarar sig inomhus, det är för varmt, man borde ha dem på en inglasad balkong för att de skall klara sig.


 Jag gillar allt ovan! Mattan, lampan, bordet, stegen, hyllan med ljusstakarna och fatet. Kuddarna, ja allt är fint!


 Många tavlor på väggarna kan vara så otroligt dekorativt. Så där på tavellister kan man ju dessutom lätt variera och byta ut. Fint!! Färgerna på bilden till höger är fantastiska. Vitt och grått. Skåpet finns också på min önskelista. 


Här är också en underbar tavelvägg och en inspirerande bokhylla. Jag vill börja samla på böcker och konst. Det blir ju dessutom fint sen i interiören på samma gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar