onsdag 7 september 2011

Mina tio skönhetsfavoriter

Antog utmaningen av Ida och listar härmed mina tio skönhetsfavoriter. Överlag så är jag nog inte en person som satsar så där jätte mycket på smink eller andra skönhets- och hårprodukter. Jag kör ofta med det billigaste, tycker inte det är så stor skillnad på budget och svindyra produkter. Jag bryr väl mig inte tillräckligt. Tycker att jag är passligt snygg ändå!




Från vänster:
1. Torrshampo batiste från Kicks, det klart bästa torrshampot jag testat. Helt superbra faktiskt! Doftar gott gör det också.
2. Härlig   bodymist från Victorias Secret som jag fått i gåva av Jasmiina från USA. Älskar doften! 
3. Hårgrej från Wella som man skall ha i håret innan man plattar det. Funkar bra och doftar gott.
4. Dermosils fetaste kräm gör under för torra spruckna fötter! 
5. Bephanten är underkrämen mot allt, speciellt för nariga läppar, torra nagelband eller små sår! Hittas på apoteket. Ger också snygg glans på läpparna samtidigt som den vårdar! 
6. Valokynä från dermosil tar bort kvisslor och mörka ringar under ögonen 
7. Bästa handkrämen från Jurlique som doftar rosor, fick den på bloggfesten i våras!
8. Burberry summer parfym. Doftar sommaräng, frächt och blommigt på samma gång. Jag gillar att använda parfym, sprutar på mig åtminstone varje morgon!
9. Läppstift Watershine från Maybelline i färgen Peach Juice, älskar konsistensen som är liksom mellan läppglans och stift. Detta är favoritnyansen, jag har watershine i flera nyanser...
10. Mineralsolpuder från Rimmel. Jag älskar mineralpuder, detta är perfekt nyans, sitter bra och kostar inte många eurosar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar