söndag 11 september 2011

Mitt veckoslut

Detta veckoslut har jag spenderat med mina världens finaste barnvaktsbarn Emma och Kajsa, 10 år gamla. Vi har haft det så roligt. Hela veckoslutet har gått i deras regi och de har fått välja helt vad de vill hitta på. Så vårt program har bland annat bestått av att titta på film, gunga i parken, besök till Heureka (så kiva! man borde ju fara dit oftare), sushi på stan (sushi är deras favoritmat, så jag måste bryta min lchf-diet för den middagen...), gå på bio (vi såg den finlandssvenska barnfilmen Iris, helt klart sevärd!), äta godis, spela memory, äta pizza (det åt jag dock inte, utan jag åt hönasallad istället...) och sen har vi byggt ett dockhus till deras små stallflickor av pafflådor, papper och tygbitar som blev så fint så fint.

Här sku ja sätta in några bilder från Heureka men blogger vill inte samarbeta! Så ni får klara er mer ett bildlöst inlägg så länge...

Att sånt detta veckoslut! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar