söndag 23 oktober 2011

En dag vid poolen

Idag har vi bara slappat och haft det skönt. Njutit av att ta det lugnt och vara tillsammans. Härligt. Långsamt morgonmål. Lunch på köpcentret här bredvid och sedan hela eftermiddagen vid poolen. Hoppas man blivit åtminstone lite brun.
Här har vi spenderat flera timmar idag. Sååå skönt!
Lite svalkande pooldopp emellanåt. Extra roligt med dopp blir det om det är ofrivilligt och överraskande... för Fästmannens del. Haha!
Jag läser "En dag". Man vill ju inte vara ute. Den är helt bra. Dessutom vill jag läsa boken innan jag ser filmen :)
Fästmannen läser någon tråkig bok som förklarar hur allt i världen påverkar oss bla bla. Romantiska romaner är trevligare tycker jag! 

4 kommentarer:

  1. Jag läste ut "En dag" för ett par veckor sedan. den är väldigt bra! Ha det så bra på din forsatta semester! Jag ska nu med ta mig till poolen, men en inomhuspool i kalla helsingfors...

    SvaraRadera
  2. Oj vad jag längtar efter lite semester! Ha det skönt!

    SvaraRadera
  3. Emilia- Jo jag gillar den också! Inomhuspool är också helt okej. Det är kul att simma oberoende av var.

    Jennifer- Tack, jo det är nog sjukt skönt. Även om jag försöker att kombinera semester med lite graduskrivande. Värmen är det jag njuter mest av. Så skönt att inte behöva frysa.

    SvaraRadera
  4. Oj ni ser ut att ha det rätt bra! ;)

    (Jag läser samma bok som din fästman - den är inte alls tråkig!)

    Kramar från regniga tråkiga Finland x

    SvaraRadera