måndag 10 oktober 2011

Jag gillar

Jag tycker om inredning. Att drömma och fundera hur jag skulle vilja ha det här hemma. Vilka fina saker som skulle passa var. Även om jag redan trivs hur bra som helst i vårt hem och inte "behöver" någonting alls, så kan man ju alltid ändå drömma eller hur?! Idag ser mina drömmar ut så här.
hanna gillar


Fina tavlor, dessa kommer från Housedoctor. Silverfat och silverljusstakar. Fina kuddar och stora temuggar. Buddha och kristallkrona. Och en grå kivi-lykta. Så ser mina drömmar ut idag...

4 kommentarer:

  1. Hej, hur gick det med mitt armband? fick du det klart?

    Silver fatet e supersnygg

    SvaraRadera
  2. Här är en till drömmar. Just nu är jag inne i en obotlig inredningsfas, skulle kunda spendera hela dagarna i ända med näsan i inredningsmagasin... Vi har väldigt lika smak vad gäller just det så gillar din massor! :) Ha en bra dag.

    SvaraRadera
  3. Kati- Jo armbandet är klart sen länge. Gav det nog till Madde som skulle ta med det till dopet. Tydligen glömde hon då?!

    Ja visst e fatet fint. Ett dylikt står mycket högt på min drömköplista till vårt hem :)

    Jenny- Tack, du måste också ha väldigt bra smak du med :) Jag tror förresten att min inredningsfas aldrig kommer att gå över...

    SvaraRadera