onsdag 30 november 2011

Bloggprislistan

Snor en lista av Smulan. Det skall förresten bli hemskt spännande med bloggala tycker jag. 
Vem kammar hem Årets blogg?
Jag gissar Malenami. Hennes blogg är så himla proffsig och fin tycker jag. Fast Kakkakaffe-Eva ligger nog också bra till tror jag...
Vem har chansen att bli årets nykomling, varför?
Baksidan-Eva. Hon har humor och skriver bra. Jag har åtminstone fastnat för bloggen.
Vilken kategori är kreddigast att vinna?
Årets blogg. Det är ju skillnad på de som folket valt och som "bara" juryn utser. Av jurybloggarna så kanske årets snyggaste blogg.
Finns det någon kategori du saknar?
Årets mest ljusröda blogg kanske?! Hehe. Kanske kategorier för nischade bloggar, typ årets mammablogg, modeblogg, lifestyleblogg etc.
Vilken jurymedlem är snyggast?
Äsch de är ju alla vrålsnygga!
Beskriv din galaklädsel med ett ord.
Vilken bloggare vill du bjuda en drink på galan?
Malenami. Henne bjuder jag gärna på ett glas skumppa och snackar bort en stund. Jag vill fråga henne om NY-resen och deras nya fina hus. Char skulle jag också gärna mingla med. Och så Linn förstås.
Var kommer du att vakna dagen efter?
Hemma så klart. Jag är inte så mycket för jatkon (ännu mindre för jatkonas jatkon!). Jag gillar att gå hem i tid och sova så man kan göra något dagen efter också och inte bara må illa eller vara trött. Tråkigt kanske, smart tycker jag.
Var är bästa förfesten?
Vilken accessoar kommer man att se mest av?
Paljetter tror jag kommer synas både på accesoarer och klänningar. Höga klackar, kuvertväskor eller stora halsband är väl också inne nu?! Skumppaglas i handen tänker jag köra på.

Fin klänning. Skulle t.ex. passa på Bloggprisgalan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar