onsdag 9 november 2011

Guten morgen

Jetlagen bättrar sig. Igår lyckades jag hålla mig vaken till lite före elva så i morse vaknade jag först då väckarklockan ringde kl. 7. Bra så! Det förstörs väl imorgon då Fästmannen kommer hem och är helt jetlaggad han också, men det gör inget. Jag är bara glad att han kommer hem. Ska fixa lite inför hans hemkommande idag förresten. Packa in hans födelsedagspresenter och städa lite extra här hemma samt gå till butiken och köpa hem ingredienser till en riktig lyxmiddag. Jag tänker mig att jag nog kommer att kunna få "Världens bästa flickvän"-priset , minst.
Ja men visst är det de!
Att sånt en onsdag som denna! Nu mot bibban och några möten. Vi hörs!

2 kommentarer:

  1. Ihana, ihana blogi täälläkin! :) Oi mitä herkullisia kuvia!! <3

    SvaraRadera
  2. Kiitos paljon! Luulen että pidämme samanlaisista kuvista :)

    SvaraRadera